Klient - Silon

Digitální správce úloh

Historie této rodinné firmy sahá až do roku 1950. Vše začalo výrobou polyamidového vlákna a postupně se firma propracovala do role klíčového hráče ve výrobě polyesterových vláken doma i v zahraničí. Jejich výrobky se používají v různých oblastech a to po celém světě. Základem jejich globálního úspěchu jsou inovace, které aplikují nejen do výrobních procesů, ale postupně i do těch vnitrofiremních.

Domů

Jak to začalo...

Výrobní proces je velký projekt, který se dělí na mnoho úloh s jasnými termíny a odpovědnými osobami. Při velikosti výroby Silonu se vytvářejí a mění desítky nových úloh několikrát za den. Komunikují mezi sebou různá oddělení. Do projektů zasahují desítky řešitelů. Standardní proces schvalování přes e-maily a evidence v různých tabulkách už nebyl dostačující. Bylo to nepřehledné, pomalé a stále hůře udržitelné. Začala se tvořit doprovodná komunikace prostřednictvím telefonátů nebo porad. Nastal čas na radikální řešení!

Výzva...

Cíl byl jasný - zautomatizovat manuální procesy za pomoci webové aplikace. Kromě centralizace úloh napříč celou společností bylo potřeba navrhnout aplikaci tak, aby byla kompatibilní už s existujícím ERP systémem, který Silon používal.

Řešení...

Výsledná aplikace byla dostupná na webovém rozhraní přes desktop i mobilní telefon a zabezpečuje následné funkcionality:

  • Tvorba a přidělování úloh uživatelem v systému a alertovacím upozorněním v aplikaci nebo e-mailem
  • Speciálně na míru připravená struktura úloh a fází jejich řešení podle potřeb Silonu
  • Sledování průběhu řešení úloh a projektů prostřednictvím přehledných grafů a tabulek s nejrůznějšími filtry a pohledy
  • Intuitivní navigace při práci s úlohami a eliminace nesprávně vyplněných nebo nekompletních údajů
  • Zobrazování progresu úloh pomocí stavu nebo podle řešitelů
  • Pohodlné a rychlé vytváření úloh a podúloh
  • Schvalovací proces - každá úloha může podléhat mini schvalovacímu procesu - řešitel může úlohu schválit nebo odmítnout s uvedením důvodu. Zadavatel potom díky automatickému alertovacímu mechanismu vidí reakci řešitele a může hned reagovat. Není potřeba telefonát nebo schůzka.

Po nasazení nového Task management systému od APEX solutions se významně snížila doprovodná “ujasňovací” komunikace a celková realizace projektů probíhá o mnoho rychleji a efektivněji.

Services provided: 

Integrace systémů

Využíváte několik navzájem nepropojených aplikací a systémů? CRM, ERP, účetní systém, internet banking a k tomu pár vlastních aplikací? Zobrazení dat se stává čím dál tím větším problémem a vývoj každého systému stojí nemalé prostředky. Nejrychlejším a nejefektivnějším řešením je aplikace, která všechny systémy propojí.

Perex: 

Spojíme vaše existující softwarové řešení jako Pohoda, SAP, ERP, GOLD, banku do jedné aplikace.

Logo: 

IT konzultace

Rozhodujete se o dlouhodobé IT strategii pro vaši společnost? Potřebujete analýzu a pomoc při vypracování zadání na nový komplexní systém? Nebo se chcete jen nezávisle poradit? Neváhejte se na nás obrátit. Rádi pomůžeme a podělíme se o naše zkušenosti z desítek různých projektů pro mezinárodní korporace i menší lokální startupy.

Perex: 

Díky dlouholetým zkušenostem vám pomůžeme identifikovat nedostatky a navrhnout optimální řešení.

Logo: 

Vývoj aplikací

Trápí vás vysoké náklady na administrativu? Nestíháte? Narůstá vám chybovost? V tom případě je nejvyšší čas na digitalizaci procesů. Pomůžeme vám se zadáním a místo nekonečných analýz vám co nevidět ukážeme první prototyp vaší nové aplikace.

Perex: 

Vytváříme moderní a bezpečné aplikace pro různá zařízení a platformy, které digitalizují vaše procesy.

Logo: 

CZ_Silon

Spolupráce se společností APEX solutions byla od počátku bezproblémová. Během několika schůzek jsme si vyjasnili zadání a rozsah projektu. Doručení aplikace proběhlo v několika fázích v domluvených termínech. Přístup celého týmu byl na profesionální úrovni a rychlé dodání aplikace nám umožnilo zdigitalizovat část našich činností. Doufám, že se společností APEX solutions navážeme dlouhodobou spolupráci a úspěšně zrealizujeme další projekty z našeho rozvojového plánu.
Pavel Vítek, IT manager ve společnosti SILON